štvrtok 17. júla 2008

Návrat

Hola hola amigos! Po niečo vyše mesiaci sa moja maličkosť konečne odhodlala podať správu o svojej existencii. Takže tí, ktorí sa snáď začali obávať o môj život alebo zdravie môžu utrieť studený pot z čela. Som zdravý ako ryba v Dunaji. Moja blogerská pauza bola spôsobená v prvých chvíľach hlavne stratou inšpirácie. Znie to trochu lepšie ako sa priznávať k lenivosti. Neskôr to zasa bola zaneprázdnenosť a technická nemožnosť alebo komplikovanosť písania a publikovania. Každopádne sa za posledný mesiac toho udialo viac než dosť.

Napriek tomu, že ma zážitky posledného týždňa nutkajú písať o nich, pretože sú za jedno najčerstvejšie a za druhé aj zaujímavejšie, budem postupovať chronologicky. Náš týždňový anglicko-holandský trip teda bude musieť ešte chvíľu počkať. Najprv si chcem splniť osobný pioniersky záväzok a pekne po poriadku napísať pár slov o pracovno-kultúrnom pobyte v Trenčianskych Tepliciach na Artfilme. Dúfam, že to stihnem všetko „uplácať“ ešte do zajtra, keďže Pohoda už hlasno trieska na dvere a prežitky z nej by mohli prekryť tie už absolvované. Takže dajte mi pár hodín a všetko bude...

Žiadne komentáre: