pondelok 31. marca 2008

Teším sa...

Taký krásny slnečný deň a aj napriek tomu, že ho trávim viac menej pracovne napĺňa ma až po končeky vlasov energiou. Som vlastne veľmi rád, že pracujem aj dnes. Mám z toho určite lepší pocit, ako keby som kvasil doma a márne sa pokúšal niekoho vytiahnuť von, aj keď v konečnom dôsledku rád by som.

Užívam si, že mám čo robiť a baví ma to. Užívam si slnko pri jazde autom a budem si užívať aj kvapky dažďa na skle keď na to príde. Teším sa zvnútra duše a začínam si na to zvykať. Zvyk je vraj železná košeľa, ale rád sa obrním radosťou.

Kráčam ulicami, bambulky na ušiach, zlaté brnenie na sebe. Do vyčistených zvukovodov mi plynie hudba, ktorú mám rád. Vôbec mi nevadí prejavovať pocity z hudby a myšlienok pokyvkávaním hlavy, hlbokým úsmevom a mimovoľnými pohybmi tela. Nemám prečo skrývať, že mi je dobre. Myšlienky a želania sa kĺžu na zvukových vlnách a preskakujú z beatu na beat, ale tak plynule a radostne, doslova tancujú. A tieto nezmerateľné energetické entity vysielajú impulzy fyzickej schránke, ktorá sa len vďaka obrannému socializačnému systému môjho Ja nepustí do tanca. Lietajú zo mňa iskry a tajne dúfam, že zapálim všetko okolo.


„...keď budeš dobrý kúpim ti lízatko."
hovorí mi čosi, ale ja lízatka fakt nemusím...


Teraz už viem celkom presne čo chcem, ale kupovať si to nebudem. Ono sa to objaví v správnej

chvíli a nemám v sebe ani promile pochybnosti o tom, že sa to uskutoční. Iba že by som to sám odmietol, ale to sa nestane. Teším sa na to s takou istotou ako na perfektný letný trip s priateľmi. Akurát nepoznám nejaký presný termín, ale načo ho potrebujem? Takto to môže kľudne prísť ešte skorej, ako by som mohol dúfať. Som ready a šťastie praje pripraveným.


Už teraz z celého srdca ďakujem.


Žiadne komentáre: