utorok 15. januára 2008

Tabula rasa

Dni, ktoré ubiehajú jeden za druhým a ja viem, že niečo má prísť. Som plný až po okraj a hľadám spôsob, ako to zo seba usmerniť správnym smerom. A teraz už poznám Tajomstvo. Aby som bol presnejší poznal som ho už aj predtým, ibaže som ho zabudol aplikovať do svojho života. Začal som sa strácať v negatívnych emóciách a aj keď som sa neutopil, podľahol som ich prúdu a nechal sa unášať na zlej vlne. Vedel som, že sa z neho musím vymaniť. Podvedome som si však vsugeroval, že už mi dochádzajú sily.

Rozhodol som sa to zmeniť aktívne. Moje zdravie bolo a je odrazom zmýšľania a pocitov. A ja chcem mať zo seba dobrý feeling. Nebolo to posledné mesiace tak napriek tomu, že som sa snažil bojovať. A možno práve v tom bola tá chyba. Priveľmi som sa sústredil na boj namiesto uvoľnenia nahromadeného napätia a získania rovnováhy.

Pred pár dňami som sa odhodlal konať. Chcem niečo ucelenejšie napísať a chcem sa dať aj fyzicky do pohody. V písaní som sa ale akosi zasekol, či skôr pretlak myšlienok zahltil komunikačné kanály medzi mojim mozgom a počítačom. Chýbala mi ľahkosť a účinný systém (fúúú, ako to slovo nemám rád:).

Včera som si šiel zahrať basket, dnes som absolvoval jógu a snažím sa každé ráno pokecať s Piatimi Tibeťanmi. Telo dostalo slušnú dávku pohybu a reaguje na ňu dosť intenzívne. Cítim sa však skvele po psychickej stránke. Niečo som pre seba urobil a keď v tom budem pokračovať všetko sa dá do normálu. Čo do normálu, budem namakanejší ako za mlada:). No, a potom prišiel message...

Svätý Galgan:) priniesol Tajomstvo, ktoré sme po určitých technických peripetiách spolu odhalili (héj, až sa mi chce dávať všade smajlov, cheché:). Nebudem sa o ňom na tomto mieste rozpisovať, pokúsim sa ho svojimi slovami objasniť a snáď aj odhaliť v niečom možno rozsiahlejšom. Podstata je v tom, že sa mi po tých peripetiách ukázala stratená cesta. To, čo som už mal bolo pohltené temnou hĺbkou môjho Ja. Dopustil som, aby tá čiernejšia časť mojej osobnosti vyplávala na povrch ako olej vo vode. Nastal čas na vyčistenie nádoby od kalov. Občas to treba urobiť a ja som to aj v dôsledku rôznych udalostí dosť zanedbal.

Dostal som dobrý impulz. Dva v jednom. Na jednej strane laser osvietenia prežiaril temnejúce Ja. Röntgen pravdy o sebe. Zároveň v tom bol aj záblesk inšpirácie. New begining...


...tabula rasa...

Žiadne komentáre: