pondelok 21. januára 2008

Thanks

Celebrating w-end je definitívne za mnou. Únava mi napokon priškripla krk, ale šancu som jej dal až dnes nadránom. Zase sa mi raz osvedčila spontaneita pri organizovaní. Nič príliš neriešiť a nechať voľný priebeh udalostiam, iba vytýčiť základnú líniu, okolo ktorej by sa malo všetko odohrávať, ale dať zároveň priestor aj nečakaným príležitostiam.

Ďakujem všetkým, s ktorými som mohol stráviť tieto perfektné dni. Katke a Ďurecovi za poskytnutie priestoru, logistické zabezpečenie a potrebnú dávku aktivity a plánovania vo chvíľach, keď som sa ja až príliš oddával spontánnosti:). Katarínke, Rakymu, Peťovi a Magde za to, že vôbec prišli a nevyčítali mi hostiteľskú nedokonalosť a tiež za upratovanie chaty v čase, keď ja som sa egoisticky oddával športu.

Nemôžem zabudnúť na Willa a jeho pomoc pri skultúrnení chatky na začiatku, perfektnú sériu darov z cudziny a v neposlednom rade za takmer trvalú prítomnosť. Bufetárke Lenke okrem iného za totálne šupovačky na záver sobotnej noci. Mojim super spolubývajúcim Note a Galganovi za holú skutočnosť, že sú a prišli aj napriek pracovnej záťaži a vzdialenosti.

Ďalej už nebudem menovať. Všetci, ktorí sa hoci aj na chvíľu zastavili či už na chate alebo v piatok v „X-ku“ mi urobili veľkú radosť. Nerobím si ilúzie, že sa ukázali kvôli mne (chceli sa hlavne ožrať;-)), ale mám z toho naozaj skvelý pocit.

Nemôžem pochopiteľne vynechať nejaký ten report z takého namakaného víkendu, ale teraz už nestíham. Nebude to však trvať veľmi dlho a bude to tu.

Once again, Thank You Guys:)

Žiadne komentáre: