piatok 29. februára 2008

Hmmm... (výzva)

Hmmmmm, to vám je také zvláštne. Mám hroznú chuť niečo písať, ale ani za nič sa neviem do ničoho pustiť tak, aby ma to pohltilo. Rozpísaného toho mám viac než dosť, ale asi to nie je ono. Trochu už tieto stavy poznám. Je to také čakanie na správnu tému. A že čo je na tom zvláštne? Hlavne to, že keď mám blbé stavy čo sa psychiky týka, tak píšem ako drak (asi trochu stupídne prirovnanie, draci predsa radšej konzumujú princezné prípadne s nimi robia iné veci...). Nie, že by frekvencia článkov automaticky odrážala moje duševné rozpoloženie. Chcem tým len povedať, že keď sa cítim fajn nemám takú potrebu zo seba tie hovadiny ventilovať.

Chcel som napísať zopár takých klasických blogových príspevkov (teda klasických v mojom ponímaní), ale stále ma to ťahá k nejakým „beletrickým“ formám. Iste to bude aj tým, že momentálne nikam veľmi nechodím, čiže nemám žiadne čerstvé zážitky vymikajúce sa stereotypu všedného dňa. Písať o práci by ma asi nebavilo a to už nehovorím o tom, že by som stratil aj tých pár čitateľov.

Druhá vec je moja lenivosť, ktorá sa v tomto prípade prejavuje neochotou púšťať sa do tém vyžadujúcich aktívne vyhľadávanie informácií. Nie je sa čo čudovať, že sa neživím vyštudovanou žurnalistikou. No, ale keby som musel... Táto úvaha ma privádza k zaujímavej myšlienke. Hey guys! Zadajte mi nejakú tému a ja na to niečo napíšem. A nebudem si vyberať. Napíšem o všetkom, čo mi navrhnete. Ja viem, som hustý, ale to iba preto, že som si takmer istý, že mi nikto nič nevymyslí. Alebo áno, hmmm???

2 komentáre:

Nota povedal(a)...

no nieco ma napadlo a aj by ma to zaujimalo...napiš o tom ako si cestoval po svete, kde si všade bol, zážitky, ako to tam v tej určitej krajine chodí, aké máš z toho pocity a tak podobne...vieš keď už sa chystáme do toho Holandska tak nech viem ako sa vieš orientovať po svete,lebo spoliehame na teba ako na navigátora :) a tak všeobecne... :)

dawax povedal(a)...

noo moja:) nad tym uz nejaku dobu rozmyslam a znie to ako skutocna vyzva. Ale upozornujem, ze to bude na dlho;-)