štvrtok 10. apríla 2008

Čo nás čaká a (ne)minie

Pekne sa nám začína oteplievať po tej krutej zime a ja, veľký plánovač, môžem kuť pikle (inak parádne slovo; viete niekto, čo presne znamená ten pikl/pikel?) na leto. Ani najbližšie týždne však nie sú skúpe na možnosti. Už tento mesiac sa núkajú parádne vychytávky na oslavu prichádzajúcej jari. Najbližšie tento víkend sa rozbiehajú Jazzové dni (už nie len bratislavské), v tesnom závese za nimi micro.Wilsonic. „Džezáky“ si s istotou nechám ujsť, ale program druhej akcie (Hextatic, DJ Food...) ma celkom láka. Menej už - pre niekoho snáď nostalgický - priestor Pekáča (PKO). Ide sa síce búrať a je to jedna z posledných možností na jeho návštevu, ale micro.Wilsonicu určite omnoho viac svedčí za posledné roky už tradičná Stará tržnica ako tento socrealistický chladný mamut.

Hneď nasledujúcu sobotu (26. 4.) sa uskutoční ďalší zaujímavý koncert. Legenda britskej trip-hopovej, ale v súčasnosti už skôr popovej scény Morcheeba zaradila Bratislavu do svojho promo-turné k novému albumu Deep Dive. Ešte pred nejakými dvomi-tromi rokmi by som neváhal, ale bez Skye Edwards to už akosi nie je ono.

Bubáčiky si tiež momentálne nachádzajú iné uplatnenie. Naše bytové trio - Nota, Galgan a moja maličkosť - sa totiž konečne rozhodlo učiniť rázne kroky k uskutočneniu dlho len obkecávaného letného tripu. Moja pozícia v tejto trojkolke je jasná. Predstavujem to nespárované koleso, ale to znamená len jedno: udržiavam rovnováhu a udávam smer:).

Letenky sú po týždňovej neistote spôsobenej prazvláštnym systémom aktualizácie údajov v internetbankingu jednej nemenovanej banky (so skratkou VÚB) definitívne zabookované a my sa môžeme nerušene radovať. Bristol, London City a ako zlatý klinec programu Amsterdam sa môžu pripravovať na náš nájazd. Osobne sa najviac teším na Red Light District, ale počul som, že sú v hlavnom meste Holandska aj iné zaujímavosti. Všetci si vraj odtiaľ nosia domov žiletky. Neviem, asi sú tam lacnejšie alebo čo.

Po návrate sa len párkrát vybuváme a šupito na trenčianske letisko. Air-ticket na Pohodový let síce ešte nemám vo vačku, ale uvidíme sa tam, aj keby som mal vylúpiť nemenovanú banku (neboj Sisa, tá tvoja to nebude:-). Jednoznačne najlepší hudobný festival u nás by som predsa vynechať nemohol a po poslednom maximálne pozitívnom šoku v podobe ohlásenia účasti geniálnych Unkle ani nehovorím. Možno sa ešte niekedy programu budem venovať podrobnejšie, ale taký Galgan vás môže ukojiť už teraz, ehm, teda vašu túžbu po informáciách. Popravde, oveľa viac ako ja toho nenapísal, ale keď on má tak rád, ak ho v nejakom článku spomeniem...

Ja už musím baliť kufre... takmer doslova.

Enjoy...

2 komentáre:

Nota povedal(a)...

jo! už sa moc teším. Tiež mám toho veľa čo chcem toto leto postíhať.Na jednu stranu ma to dosť teší, ale na tú druhú - kto ma bude sponzorovať?
A čo sa týka tej lúpeže banky - už možeš,šak ja odchádzam :)...potom mysli aj na mňa :)

Favor Roland povedal(a)...

Aké sú vaše finančné potreby? Poskytujeme pôžičky od minimálne 7 000 USD do maximálne 900 000 000,00 USD s pohodlným trvaním, ktoré sa pohybuje od 1 do 25 rokov pri veľmi zníženej úrokovej sadzbe 3%. Kontaktujte nás e-mailom: mrfrankpoterloanoffer@gmail.com
Ďakujeme a tešíme sa na vašu rýchlu odpoveď.
S pozdravom,