pondelok 31. decembra 2007

I´m tooo sexy

Je nejako málo hodín, hovorím si. Ešte ani 4am neodbilo, mňa krátkodobá únava prešla a čo so sebou? On je vlastne dneska Silvester, tak ideme žúrovať! Jasnačka! Vstávam teda z postele, naťahujem si na seba svoje najlepšie tepláky a nejaký sexy top. Ležérne sa prejdem do kuchyne, ale to len preto, že po ceste sú dve veľké zrkadlá. Len tak mimochodom na seba mrknem, ako na ulici všetci čumia do výkladov a tvária sa, že ich zaujal tovar a pritom si checkujú jebáky na brade. Tak si hovorím, že je to dobré. Kruhy pod očami ako od maskérky, čerstvo oholená tvár asi tak pred týždňom, dokonalý účes typu mámtototálvpiči. Outfit takmer dokonalý, už si len povytiahnem gumu od teplákov do úrovne solar plexus a takmer to nevydržím a vrhnem sa slintajúc na úbohé zrkadlo. Spokojný sám so sebou premýšľam, ako to môžu vôbec tie ženy vydržať nevrhať sa na mňa. Asi aj uznanlivo pokyvkávam hlavou nad ich pevnou vôľou. Akože rešpekt baby. Yeah yeah, show must go on!

...ale mne sa nejak nechce a tak radšej sedím doma, občas niečo zhltnem a popijem a na klasické oslavy jednoducho seriem. Nemá to nič spoločné s mojim zlým psychickým stavom, ako by som si aj ja asi myslel z iného pohľadu. Dosť určite zavážila pretrvávajúca choroba, ale to je tiež skôr dobrá výhovorka pre ostatných prečo zostávam doma. Aj keď ako sa poznám, vôbec to nemusí dopadnúť takto. Jednoducho mám rád spontánnosť a silvestrovská zábava je vo väčšine prípadov typická presným opakom. Nenútenosť je dolovaná z vnútra zkostnatelých osobností pomocou alkoholu. V pohode, ja tiež nie som žiaden askéta, ale keď chce niekto za jednu noc zo seba dostať udupanú ľahkosť bytia celého roku končí to väčšinou tým, že zo seba dostane niečo celkom iné. A nemám veľkú chuť byť prijímateľom spontánnosti cudzích žalúdkov.

Možno hrá rolu aj fakt, že dnes sú aj devy s pevnou vôľou podstatne frivolnejšie a mohli by mi pokaziť účes alebo dokonca potrhať tepláky. A to teda nedopustím!

Héééj, už sa mi tuším nechce písať, bo som aj trochu pripitý tak do únavy. No tak sa bavte všetci ako chcete a ja túto blabotanicu končím. Ešte by sa slušalo niečo zavinšovať do nového jéru. Všetko to, čo už som minule písal (aspoň sa mi niečo také zdá) a okrem toho napr. aj dobrú stolicu, pokiaľ možno pravidelnú a pevnú, hehé:)


Žiadne komentáre: