utorok 18. decembra 2007

Otrasné! Škandál!

V poslednej dobe píšem samé ťažkotonážne psychotiny, čo mi bolo aj naznačené Galganom a de facto aj istým Jblknsc (kto to môže byť?) v komente k jednému takémuto kúsku. Zobral som si to k srdcu spolu s odporúčaním na príklon k bulváru. Zrovna tejto kategórii som sa chcel vyhnúť aj ako potencionálny žurnalista, ale treba si priznať, že bez bulváru nemám šancu na akú takú sledovanosť od širokých más a o to mi predsa ide v prvom rade. Pociťujem silné sebauspokojenie, že sa mi podarilo dať dokopy aspoň ten titulok po hodinách premýšľania a naozaj sa cítim ako pravý novinár.

Môj malíček už ani nečaká na pokyn z mozgu a na výkričník kliká automaticky. Exclamations!!! Už mám takmer všetko, len správna téma mi chýba, ale to by nemal byť pri tomto štýle žiadny problém. Takže poďme na to!


Škandalózne odhalenie! Gang lúpežných žltočervených mravcov už celé mesiace terorizuje bezbranné obyvateľstvo jedného bytu v Bratislave! Sústavné zákerné nájazdy majú za následok totálne psychické vyčerpanie bezbranných občanov. Exkluzívny rozhovor pre Dawax.blogspot.com nám poskytol jeden z nich, ktorý si zo strachu pred pomstou neželá byť menovaný, ale keďže toto je bulvár prezradíme aspoň jeho iniciály D.Ch. Doslova nám povedal:

„Kokšo, to už sa fakt nedá! Naposledy sem si nechau fajnovučkú bagetku na stole, že si ju zežerem hned jak dondem v noci z roboty. Šak aj sem si dávau pjekne z máseukem, ked tu zrázu vidzím špacírovat sa po ňem ňekolko mravlencú. Já že vy sviňe nenažraté! Ná a ftedy kuknem na bagetu a skoro ti mja kamaráde prevráciuo! Ceuá bageta oblezená týma sviňama, nevím kolko sem ich museu zežrat. Aspoň to mja ťeší, že sem ich tým posuau do rici...“

Kedy začnú kompetentné orgány konať?! Nepodarilo sa nám zistiť, ktoré to sú, ale to ich ani v najmenšom neospravedlňuje! Podarilo sa nám získať aj vyjadrenie poslanca NR z prostredia vládnej koalície, ktorý si síce želal byť menovaný, ale my ho pre istotu menovať nebudeme.

„Veľmi pozorne tento problém sledujeme a indície jasne hovoria, že tieto hordy k nám boli poslané a sú financované maďarskou iredentou za podpory bývalej vlastizradnej vlády...“

Tento vážny, v tejto chvíli zdá sa už medzinárodný problém, budeme naďalej pozorne sledovať aspoň dovtedy, kým to vy budete čítať a písať nadšené komentáre podporujúce nás v nebezpečnej investigatívnej žurnalistike.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ja osobne by som skusil vyjednavat, urcite mas nieco, co chcu a nemyslim, ze je to len ta bageta ... BTW, bolo maslo !? Mozno to bolo nieco ako z reklamy kedy hlavny protagonista vypusti frazu typu " ... a nemozem uverit ze to nie je maslo ".

dawax povedal(a)...

podla nemenovaneho zdroja to bolo maslo, aj ked tu musim parafrazujuc dodat: "nemozem uverit, ze to je maslo". A este by som k tejto sprave dodal, ze mozno by sme si mali len zvyknut, pretoze hmyz je potravinou buducnosti:)