nedeľa 9. decembra 2007

Institut für Feinmotorik_video


Pridávam ešte jedno video z FESTIVALU NEXT 2007: RADICAL MELODIES.
Je to natočené zase len na mobil, čomu zodpovedá aj kvalita zvuku a obrazu...

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Sa priznam, ze samotny opis mi znel viac
zaujimavo nez the real thing. Video je fadne stereotypne, ale vdaka tvojim slovam a mojej predstavitosti si viem takmer presne vybavit obraz aj zvuk celeho vystupenia, ak nie dokonca celej akcie. Taky ja som ...

dawax povedal(a)...

dikes za koment kaamo:)
je fakt, ze ono samotny prietor A4-ky je taky zvlastny, nie velmi vhodny na nejake super dancing parties... mne sa na tom zdala uchvatna hlavne samotna idea...ako som aj pisal "deconstruction_reconstruction"
cela akcia aj bola koncipovana na baze ukazania novych smerov a moznosti a nie ako klasik music fest...